Naprawa Przekladni - regeneracja przekładni i serwis


Naprawa Przekladni


 
Mazowieckie [ 189 ]
Śląskie [ 112 ]
Wielkopolskie [ 153 ]
Małopolskie [ 70 ]
Dolnośląskie [ 57 ]
Łódzkie [ 167 ]
Pomorskie [ 102 ]
[ 13 ] Gdańsk [456 967]
[ 7 ] Gdynia [247 324]
[ 5 ] Słupsk [96 655]
[ 5 ] Tczew [60 152]
[ 10 ] Starogard Gdański [48 185]
[ 7 ] Wejherowo [47 794]
[ 6 ] Rumia [46 107]
[ 2 ] Chojnice [39 919]
[ 6 ] Kwidzyn [38 296]
[ 6 ] Malbork [38 278]
[ 1 ] Sopot [38 141]
[ 4 ] Lębork [34 581]
Lubelskie [ 47 ]
Podkarpackie [ 46 ]
Kujawsko-pomorskie [ 75 ]
Zachodniopomorskie [ 86 ]
Warmińsko-mazurskie [ 137 ]
Świętokrzyskie [ 44 ]
Podlaskie [ 26 ]
Opolskie [ 37 ]
Lubuskie [ 76 ]

Pozostałe:

Naprawa turbiny
Naprawa maglownicy
Naprawa pompy wspomagania
Naprawa przekładni
Naprawa turbo

Regeracja przekładni Lębork Naprawa przekładni Lębork

Regeneracja przekładni kierowniczych ze wspomaganiem to korzystna oferta dla każdego kierowcy. Gdy Twoja przekładnia kierownicza cieknie, puka lub odczuwasz luzy na kierownicy. To znak, że należy przejrzeć ten jakże ważny układ w samochodzie.



Przekładnia kierownicza odpowiada za przełożenie obrotów koła kierownicy na przednią oś pojazdu. Gdy pojawia się problem z układem wspomagania, jest to natychmiast odczuwalne dla kierowcy.
Gdy układ wspomagania jest uszkodzony, często występują następujące objawy:
  • wycieki oleju hydraulicznego z pompy wspomagania
  • wycieki oleju hydraulicznego z przekładni kierowniczej
  • wycieki oleju hydraulicznego z przewodów hydraulicznych
  • szarpanie kierownicy w przypadku gdy powietrze dostaję się do układu
  • odczuwalne stuki na kole kierownicy gdy powstaje luz na zębatkach
  • samoistne skręcanie się koła kierownicy gdy uszkodzony jest rozdzielacz hydrauliczny




Nie warto lekceważyć naprawy układu kierowniczego i odwlekać w czasie. Takie podejście może skutkować tylko droższą naprawą w przyszłości. Przecież i tak kiedyś, będzie trzeba naprawić, a sprzedać samochód z uszkodzonym układem kierowniczym to nie lada wyczyn!




Gdy rozpatrujemy naprawę układu kierowniczego, warto zastanowić się nad możliwościami jakie stoją przed kierowcą.

Opcja 1

Zakup nowej przekładni w serwisie – bardzo wysoka cena, często w naszych rodzimy realiach jest to koszt połowy wartości samochodu. Warto pamiętać, że jak coś się uszkodzi, to ciężko jest potem cokolwiek udowodnić, a o zwrocie poniesionych kosztach montażu i demontażu nie wspomnę.

Opcja 2

Zakup używanej przekładni z popularnego serwisu aukcyjnego lub bezpośrednio na auto szrocie. Gwarancja jest rozruchowa, a sam sprzedawca, często nie potrafi powiedzieć nic więcej o samej części, no bo skoro na placu 2500 samochodów to ile musi być części?

Opcja 3

Zakup zregenerowanej przekładni lub regeneracja wydaję się alternatywą, bo cena jest zazwyczaj tożsama z ceną części używanej. Gwarancja zazwyczaj na cały rok, no i w przypadku problemów z przekładnią montowaną w warsztacie samochodowym sprzedawcy, to właśnie właściciel firmy ponosi odpowiedzialność i koszty ewentualnego ponownego uruchomienia.




Jeżeli szukasz pomocy w temacie regeneracji przekładni kierowniczej, sugerujemy abyś zapoznał się z naszym spisem firm. Być może któraś firma spełni Twoje oczekiwania.
www.naprawa-przekladni.pl